1.Pełna informacja na temat Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych.
Wykaz nieruchomości, co do których Prezydent nie skorzystał z prawa pierwokupu za lata 2011-2014. Informacja, najlepiej w formie tabeli powinna zawierać:
-w stosunku do kogo Prezydent nie skorzystał z prawa pierwokupu,
-nr działki,
-ul. przy której znajduje się nieruchomość.
- Operat szacunkowy dotyczący działki 200/59 km 2 obręb Kromołów, oraz informacji, czy była ona przedmiotem umowy dzierżawy jeżeli tak to dostarczenie umowy dzierżawy. Wszystkich wniosków i uwag zgłaszanych zarówno do Planu Zagospodarowania Przestrzennego jak i do Studium Zagospodarowania Przestrzennego dotyczących w/w/ działki. Informacji jakie zmiany zaszły w Studium Zagospodarowania Przestrzennego dla w/w działki.
- Zestawienie wszystkich reklam/tablic reklamowych znajdujących się w pasach dróg gminnych oraz na terenach należących do gminy, wraz ze wskazaniem właściciela poszczególnej tablicy/reklamy. Informację czy w latach 2011-2014 były wykonywane kontrole, które ujawniły nielegalnie znajdujące się na terenach należących do gminy reklamy/tablice reklamowe i wyniki tych kontroli.
- Informację na temat postępowań przetargowych na realizacje zadań inwestycyjnych za rok 2014. Wykaz w formie tabeli wszystkich postępowań przetargowych również tych ogłoszonych i nie zakończonych w roku 2014 r. Nazwa zadania, forma postępowania, podmioty biorące udział w postępowaniu ze wskazaniem podmiotu, który postępowanie wygrał, kwota przeznaczona na realizacje zadania, koszt realizacji zadania po przetargu, przewidywany termin zakończenia zadania.
- Dokumentów dotyczących decyzji administracyjnej w sprawie usunięcia niebezpiecznych odpadów znajdujących się w Zawierciu-Bzowie w szczególności
-upomnień,
-tytułów wykonawczych itp.
Informacji czy decyzja jest realizowana, a jeżeli tak to na jakim etapie jest jej realizacja.